הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב

פלג הדברות – מבצע הדברה בתל אביב שכוללת הדברה תקנית ובטוחה של כל סוגי המזיקים בכל מקום ובכל שעה.

אם אתם צריכים הדברה בתל אביב אז אנחנו מגיעים ועושים הדברה בבתים פרטיים, חדרי מדרגות, דירות, מחסנים, בתי קפה, מסעדות, אולמות אירועים, מטבחים, מפעלים ועסקים. לנו הידע והניסיון בהדברה של נמלים בחצר ובבית, נמלת האש, תיקנים, ריסוס נגד ג’וקים, חולדות, עכברים,  קרציות, פרעושים, פשפשים,עש המזון , יתושים, קיני צרעות, הדברת טרמיטים, חרקים, תיקן גרמני והרחקת יונים.
למי שמאחסן כמות גדולה של מזון או ציוד יקר עלולים להיגרם נזקים גדולים אם יש בעיית מזיקים כמו ג’וקים ונמלים שמזהמים את המזון או מכרסמים כמו עכברים וחולדות שעלולים לפגוע בציוד יקר ולגרום לנזקים כבדים לסחורה או לרכוש.
אנו עושים הדברה יזומה וטיפול מונע למקומות רגישים שצריכים להיות נקיים ממזיקים כמו מסעדות, מחסני מזון, מטבחים, מחסנים ועוד. אנחנו בטוחים באיכות העבודה שלנו ולכן לכל עבודת הדברה  ניתנת אחריות.
אחרי ביצוע ההדברה ניתן לכם הנחיות שיעזרו לכם לשמור על הסביבה נקייה ממזיקים. לעיתים זה יהיה טיפול מונע כמו חסימת פתחים או הרחקת מזון או אשפה ממקומות מסוימים.
למקרי חירום אנחנו זמינים 24 שעות – אם למשל נתקלתם בשעה מאוחרת בבעיית חולדות או עכברים אתם יכולים להתקשר ונגיע כדי לאפשר לכם לישון בראש שקט. ההדברה מתבצעת גם באזורי התעשייה של העיר ובעסקים השוכנים בהם כמו מסעדות, בתי קפה, מטבחים, עסקי מזון ועוד.

מחיר ההדברה נקבע לפי סוג העבודה המתבקש וגם לפי גודל השטח שצריך להדביר. כתובתנו – טבנקין 44 תל אביב

רשיון מדביר פלג היימן
פלג חבר ארגון המדבירים
מדביר מוסמך עם רישיון

לכל מקום בתל אביב יכולה להיות בעיית מזיקים שונה.

כך יש את שכונת רמת אביב ג שקרובה ליער ולשדות, שכונת למד שקרובה לחולות,שכונות שקרובות לים, מקומות שבהם יש עבודות של הרכבת הקלה שמוציאות חולדות, אזורים שיש בהם שווקים כמו שוק הכרמל ושוק התקווה ועוד.

אנחנו מבצעים הדברה בתל אביב בכל אזורי העיר – יפו כמו רמת אביב, בבלי, למד, מעוז אביב, המשתלה, רמת החיל, צהלה, הדר יוסף, תל ברוך, נווה שרת, שיכון דן, מרכז העיר, יד אליהו, ביצרון, שכונת התקווה, כפר שלם ויפו.

הדברה לבתים פרטיים
הדברות לכל סוגי המזיקים
הדברה לעסקים ולמוסדות

אם יש לכם בעיית מזיקים בתל אביב  לא כדאי לנסות לטפל בה לבד אלא לקרוא למדביר מורשה.

צריך לפני תחילת העבודה לראות שלמדביר יש רישיון בתוקף של המשרד להגנת הסביבה ולגם לוודא שהרישיון מתאים לסוג ההדברה שמבקשים לעשות.
לא להתבייש לבקש. מדביר מקצועי יזהה במהירות את סוג המזיק ובהתאם לזה ישתמש בחומרי הדברה תקניים ומתאימים לצורך. כך למשל יש הבדל בין תיקן אמריקאי לתיקן גרמני ובין חולדות לעכברים.

הדברת חולדות בתל אביב

בעקבות עבודות הרכבת וגם באופן כללי יש בתל אביב הרבה חולדות מסתובבות.

החולדה היא חיה לא נעימה למראה ועם השיניים החדות שלה היא יכולה לגרום לנזקים על ידי כרסום של כל מיני דברים כמו כבלי חשמל או דברים אחרים.

ניתן לטפל בחולדות על ידי שימוש חכם במלכודות וברעל מתאים שפועל אחרי יותר משבוע. כך החולדות לא יודעות לקשר בין מה שהן אכלו לבין הרעל.

מחיר הדברת חולדות בתל אביב מתחיל ב350 שקלים עם 3 חודשי אחריות.

הדברת ג'וקים (תיקנים) בתל אביב

הג'וקים אוהבים לחיות במקומות חמים ולחים והם מסתתרים מבני האדם.

אחרי שמזהים את סוג הג'וק מדבירים על ידי ריסוס בחומר הדברה מתאים לבתים.

בדרך כלל מרססים על פאנלים בבית ואז בימים שאחרי הריסוס רואים ג'וקים מתאים אחרי שהם עוברים על הפאנלים.

למדביר יש גם יכולת לפתוח ביובים ולרסס בתוכם את הג’וקים שחיים בהם.

ריסוס ג'וקים פותר בדרך כלל את הבעיה לתקופה ארוכה.

מחיר ריסוס ג'וקים בתל אביב מתחיל מ250 שקלים לעבודה ועולה בהתאם לגודל המבנה.

הדברת צרעות בתל אביב

הצרעות בונות את הקן בכל השנה ומתחילות לפעול לקראת הקיץ.

עקיצה של צרעה עלולה להיות לא נעימה ואפילו מסוכנת.

במקרה של קן צרעות לא כדאי לנסות לטפל בזה לבד בשיטות של שבירת הקן או שריפה שלו. זה עלול לגרום לצרעות לתקוף.
כדאי שאיש מקצוע יעשה את העבודה.

המדביר יבחן את מיקום הקן והיקף העבודה ואז יבוא לטפל בו בשעות הערב כשהצרעות לא פעילות על ידי פיזור חומר הדברה מתאים בצורה בטוחה.

מחיר הדברת צרעות בתל אביב מתחיל מ350 שקלים