ריסוס לבית

ריסוס לבית עם מדביר מקצועי- קל, אפקטיבי והכי מהיר

לכל בית ולכל דירה עלולים לחדור חרקים שונים כמו: תיקנים, נמלים, עכבישים, עש ועוד, גם מספר בודד של חרקים שנכנסו בעקבות בניה, אבק, חצר מוזנחת או מכל סיבה אחרת יכולים להקים לעצמם מושבה של ממש המונה מאות ואף אלפי פריטים המתפשטים בבית ומטרידים את מנוחת המתגוררים בו.

אנשים רבים מנסים להתמודד בכוחות עצמם עם בעיה זו על ידי ריסוס מקומי של המקומות הנגועים בחומרים המיועדים לשימוש ביתי, אולם אם הריסוס לא נעשה בצורה מקצועית תוך השמדה מוחלטת של קיני החרקים ומקומות המחיה שלהם הוא יועיל למספר ימים או שבועות בודדים.

ריסוס לבית על ידי מדביר – החלטה חכמה להדברה מקסימלית

אם אתם חוששים כי בביתכם קיימת בעיה כזו מומלץ לפנות ישירות למדביר מקצועי ומומחה שיפתור את הבעיה וידביר מהשורש את כל סוגי החרקים, ושאר המפגעים שבביתכם.

ריסוס לבית הנעשה באמצעות מדביר הוא חזק, עוצמתי ואפקטיבי במידה רבה הרבה יותר מריסוס עצמי, הדברה מקצועית בשילוב תחזוקה שוטפת של המקום לאחר הדברתו יכולה להחזיק מעמד אף למספר שנים ולגרום לכם לשכוח לגמרי שאי פעם ראיתם בבית חרק מסוג כלשהוא.

מומלץ לבדוק ולבקש אחריות בכתב על העבודה. כמו כן לאחר הריסוס מומלץ לא לשטוף את הבית במשך יומיים כדאי שהחומר יהיה אפקטיבי לאורך זמן,כמו כן יש לשאול את המדביר לכמה זמן צריך לצאת מהבית,ומה עושים אם יש חיות מחמד.אז זכרו ריסוס לבית נעשה אך ורק ע"י מדביר מוסמך עם רישיון שנותן אחריות לעבודה ועובד אך ורק עם חומרי הדברה מאושרים לשימוש.

במקרי נגיעות חמורה של חרקים או תיקן גרמני  תתבצע ההדברה בשני שלבים: בשלב הראשון תתבצע ההדברה הבסיסית הראשונית לאחר פינוי ארונות מטבח, ארגזי מצעים וארונות שהייתה בהם נגיעות. הדברה זו מחסלת את החרקים הבוגרים המסתובבים מחוץ לקינים שלהם אך עדיין איננה מושלמת כיון שייתכן ונותרו ביצים או חרקים קטנים בקינים עצמם ולא תמיד ניתן לדעת במדוייק היכן ממוקמים כל קיני החרקים בדירה.

על כן יש צורך בשלב שני של ההדברה בו מניח המדביר פיתיונות במקומות אסטרטגיים והחרקים היוצאים ממחבואם בשעות הלילה אוכלים את הפיתיונות או מביאים אותם לקן, גוססים ומתים. טבעם של החרקים הוא לאכול גוויות של חרקים אחרים שמתו וכך נוצרת תגובת שרשרת- החרק המורעל מהפיתיון נאכל על ידי חבריו שמורעלים בעקבותיו וכך מושמדת כל מושבת החרקים בצורה מתוחכמת ומוחלטת.

 
פלג חבר ארגון המדבירים

כמה עולה ריסוס לבית

מחיר ריסוס לבית תלוי בכמה מרכיבים: - מהו החרק או המזיק שמרססים - כמה חדרים צריך לרסס ומה גודל השטח - כמה זמינות יש למדביר. בעונה הבוערת יש פחות זמינות מחיר ריסוס לבית החל מ250 שקלים לחדר אחד והוא גבוה בהתאם לשאר המרכיבים

איזה עבודת הכנה צריך לעשות לפני ריסוס לבית

המדביר צריך לרסס את כל המקומות שעלולים להיות בהם מזיקים. לפני ריסוס צריך לעשות את הדברים הבאים: - לסדר את הבעית כדי שתהיה גישה נוחה לכל מקום - להפטר מחפצים שלא צריך (הזדמנות טובה) - לרוקן את האשפה - לעבור על ארונות המטבח ולהוציא דברי מזון ישנים שלא בתוקף - להזיז רהיטים מהפאנלים כי ריסוס ג'וקים מתבצע על הפאנלים - אם יש חצר עם פתחי ביוב אז לתת גישה לכל הפתחי ביוב - כדאי לפנות מהחצר חפצים מיותרים וגזם

למה לבצע הדברת מזיקים איתנו?