הדברת תיקן אמריקאי או גרמני

המורכבות של ריסוס נגד ג'וקים

אין ספק שג’וקים הם מפגעת תברואתי חמור. אנו בהחלט רואים כיצד רבים הם אלו שלא רק נרתעים ממראהו של ג’וק או תיקן אלא שהם גם מבינים עד כמה קיומו של חרק זה משפיע על רמת התברואה וההיגיינה במקום מסוים, והם מסיקים מכך שאולי האוכל שהם אוכלים במסעדה או המשטחים בהם הם נוגעים אינם נקיים.
ג’וקים יכולים להתקיים להם בשלווה במערכות ביוב, בפחי אשפה, ובעוד לא מקומות שבהם יש לחות או טחב. כך הם מגיעים בסופו של דבר גם למבנים מסוימים ויכולים להפיץ מחלות מדבקות. נראה כי אין מה להרחיב יותר את הדיבור על מפגע כזה ועל מזיקים מסוג זה, אלא פשוט להסביר כיצד ניתן להדביר את התיקנים.

מה צריך לדעת על התיקנים

בראש ובראשונה יש לדעת כי הג’וקים הם סוג מסוים של חרקים, והם חיים עד כשנה וחצי (בהם הם יכולים לגרום לגיהינום עלי אדמות עבור רבים בכל רחבי העולם). למרבה הצער ג’וקים אלו נמצאים על פני כדור הארץ כבר מיליוני שנה בזכות העמידות היוצאת דופן שלהם, ולכן מדובר על מזיק מאתגר מאוד שחשוב להדבירו. כדי להבין עוד יותר עד כמה מדובר על מורכבות רבה של ריסוס נגד ג’וקים, יש לדעת גם כי הנקבה מטילה בערך 15 ביצים שהיא נושאת בנרתיק המוצמד לבטן שלה. אנו מבינים מכך כי מושבה של ג’וקים יכולה להתרבות לה בצורה מוגזמת מדי ובכך לשבש את החיים בכל מבנה מגורים ובכל מפעל או מקום תעשייתי.

נדרשת הדברה מותאמת לכל מקרה

אם בעבר הרחוק היינו מזמינים כל מדביר שהוא ורואים כיצד הוא מוציא חומר ריסוס כימי ומרסס אזורים שונים במבנה נגד ג’וקים, הרי שהיום מדובר על פעולה ממוקדת הרבה יותר שבאה לידי ביטוי בהתאמה מלאה לכל מקרה בכל מקום. כלומר, ההדברה מושפעת מלא מעט אלמנטים שעל המדביר לקחת אותם בחשבון. הדברה מקצועית הנעשית על ידי ריסוס נגד ג’וקים היא כזו שבה יש התייחסות לסוג הג’וק (כלומר, זן התיקן), ייעוד השימוש במבנה (מגורים או תעשייה), גודל החלל שבו מרססים, עד כמה נגוע המבנה בתיקנים, מהי רמת הניקיון ועוד. כך ניתן לרסס בהתאם ולהשיג תוצאה מרבית בתוך פרק זמן סביר.
ריסוס ביובים
פלג חבר ארגון המדבירים

ריסוס נגד ג'וקים

שנים רבות של ניסיון במגזר הפרטי והעסקי בטיפול ובמניעה של כל סוגי המזיקים, וביצוע ריסוס נגד ג'וקים מכל הסוגים.

מדביר מורשה במתן היתרים לעסקים ופרויקטים בבניה בעלי רישיון הדברה של המשרד להגנת הסביבה במבנים ושטח פתוח – מספר 2148.

למה לבצע ריסוס נגד ג'וקים איתנו?